2014. február 26., szerda

Én

Kicsit furcsa cím, nem? Képes vagyok magamról írni két gyerek mellett?:) Sőt, még törődök is magammal, mik vannak! 

A teherbeesést úgy terveztem, hogy a versenysúlyommal kellene, fitten, egészségesen, ez annyira nem jött össze, mivel egy jó kis zabálós Karácsony után költöztek be az ikrek, illetve azt is terveztem, sportos mama leszek, hát ez se jött össze, a 6. héttől le voltam tiltva még a kismama jógáról is:) Ember tervez...

Ezért "csak" azt a fogadalmat tettem, hogy nem hagyom el magam szülés után, kerül amibe kerül, mind pénz, mind idő tekintetében. Bevallom, rettegtem tőle, hogy nagydarab hájas nő maradok, aki nem látja a lábfejét...
Sportolni még nem merek, bár állítólag nem hat ki a szoptatásra, mégis ismerek olyat, akinek kezdett apadni a teje miatta, és én ennek a kevésnek is nagyon örülök még, így nem kockáztathatok. Próbálok figyelni arra, mit eszem, de szintén - szerintem - a szoptatás és hormonok miatt, sajnos vannak napok, amikor csokit csokival jön össze illetve még a hét nagy részében főznek rám, nem várom el, hogy külön nekem mindennap legyen csirke salival, örülök, hogy ez is van! 
Azért a normális napokon marad a zab, a joghurt, gyümölcsök, hús, zöldségek. Szerencsére nagyon sok lement eddig rólam, így egészen vállalható vagyok, de közel/távol se az igazi. 

Ettől függetlenül szinte mindennap sminkelek, vettem 1-2 csinos ruhát, ami később is jó lesz, ugyanis a kövér testemre nem vagyok hajlandó nagyon vásárolni, rendben tartom a hajam, illatos vagyok, és nem a legrosszabb melegítőmben ülök itthon - pedig megtehetném, járok kozmetikushoz, fodrászhoz. 

Hogy nem fontos?
Dehogynem, kérdezzétek csak a férjemet:) Bár őszintén szólva nekem talán sokkal fontosabb, hogy ne csak rabszolgának és étteremnek érezzem magam, hanem NŐnek is. 
Elveszem a gyerekektől az időt?
Nyilván nem akkor foglalkozom magammal, amikor éhségükben órák óta üvöltenek, leginkább, amikor alszanak, esetleg játszanak. 

Elhanyagolom a háztartást emiatt?
Mivel napi 10 percről beszélünk, aligha:)

Elveszem a pénzt az éhes szájak elől?
Ez biztos sok nő mentsége, de őszinte leszek. Én úgy vállaltam gyereket, hogy ne kelljen azért naponta számolgatni, kuporgatni. Nem szórjuk a pénzt, de ennyi belefér. Egyébként nem muszáj nyilván vagyonokért járni szépségszalonokba, az igényesség NEM pénz kérdése! 5 hónap alatt 10.000 forintot költöttem a "kinézetemre", ez volt a fodrász, a kozmetikázást névnapomra kaptam, mindenki jól járt. 3 ruhát vettem, egy alapozót, és egy szempillaspirált, szóval semmi rongyrázás.

Azért szerettem volna erről is írni, mert büszke vagyok magamra, hogy az ikrek után is tudok így kinézni, hogy sajnos sok, soha nem szült nő megirigyelné - és olyan is, akinek van gyereke. És le a kalappal mindenki előtt, aki tudott csinos maradni :)

Terveim szerint, ha vége a szoptatásnak, visszatérek az aktív életmódhoz, a futáshoz, konditeremhez és az egészségesebb ételekhez. Ja, és erről itt is beszámolok :) Szeretnék később jó példa lenni, akár ismerősöknek, ismeretleneknek, akár a gyerekeimnek :) 

Most ilyen vagyok, van rajtam jó sok plusz, szóval senki ne értsen félre, értő olvasás...:)


1 megjegyzés: