2014. október 30., csütörtök

Keresztelő

Nem tudom, mennyire írtam erről a blogon, de október 19-én megkereszteltettük a leányainkat :) Sokat vacilláltunk ezen, egy ideig azon az állásponton voltunk, majd ők eldöntik felnőttkorban, viszont aztán arra is rájöttünk, ebből hátrányuk nem származik majd, így beadtam a derekam, behódoltam a családi nyomásnak :) - jó, nem volt vészes, nyilván ha nem akarjuk, nem történik meg :)
Keresztanyuka unokatestvérem lett, ő volt az esküvői tanúm is, meg kb. mindig minden ő, ha kell valaki, gyakorlatilag amikor megtudta, hogy terhes vagyok, már ugrándozott örömében, hogy végre keresztanyuka lehet, így meg se fordult a fejemben, hogy nem ő lesz :) 
Keresztapuka szerepre kicsit formabontó módon nem az párját kértük fel, hanem egy jó barátunkat és mindenkori fotósunkat. Nekem ezek a szerepek fontosak az életemben, sajnos a keresztapukám már nem él, de mindig is szoros viszonyt ápoltam a keresztszüleimmel, és szeretném, ha a lányaim is hozzájuk fordulhatnának, ha úgy gondolják, itthon nem kapják meg, amit keresnek :) (van ilyen, én pl. egyszer úgy összevesztem anyuval, hogy elkezdtem csomagolni, én márpedig elköltözöm a keresztékhez! felkiáltással, nyilván nem, lett belőle semmi, de örülnék, ha egy ilyen helyzetben is tudnának hova rohanni, még ha csak gondolatban is).
Szerintem szép volt a szertartás maga, jól éreztük magunkat utána is, és akkor most erről csatolnék is pár fotót :)))
A szertartás fotóit nem a keresztapuka készítette, hanem egy másik fotós, az ebédnél kapta elő Roland a gépét csak :)

megkapták az első ékszereket :) ezek a képek már a keresztelő után készültek, Laura a szertartás után kidőlt, így közös képük nem készült már :)


Dóri az én keresztanyukámmal


Laura felkelt, Dóri lefeküdt :D




van, akit nem érdekelt a keresztelő :D


templom előtt


Dóri


a kis család egy része


Dóri és az apukája


Laura és a keresztapukája


unokabátyámmal


:)









2 megjegyzés:

  1. Istenkém, még mindig, azok a naaaagy szemek :) Nagyon csinik voltak a lányok, főleg ezek a sapik.. mi keresztelő előtt állunk, remélhetőleg még az idén megejtjük. Úgy voltunk vele,hogy legyen megkeresztelve Zalán, aztán ha felnőttként más vallást választ, nem állok az útjába. :)

    VálaszTörlés
  2. köszönjük :-)
    a ruhácskák pedig innen vannak egyébként, van mindenféle babacucc :-)
    https://hu-hu.facebook.com/EdaKreativMuhelye

    vallással kapcsolatban mi is is gondoljuk, mindent megmutatunk nekik - illetve más területeken is pl. sport, aztán majd eldöntik, mi tetszik :-)

    VálaszTörlés