2014. június 13., péntek

Fotóposzt

Nagyon szerettem volna már képeket feltölteni ide is, végül is kit érdekel egy babás blogban az nyomorom, mindenki babákat akar nézni!:))
UPDATE: beraktam kb. 20 képet, a felét elforgatva hajlandó a blogger tárolni :( Így azokat töröltem. 

Egyébként hivatalos adatok: Laura 7500, Dóri 8000 gramm és 73 centisek, ja, és 8 hónaposak múltak, de ezt még nem tudtam felfogni!

Akkor a fotók:

Mesenézés

Laura teljesen kidőlt, szamárral, kishajóval, a szőnyegen


Alapvetően nem szeretem a fürdős képeket mutogatni, annyi hülye dolgot hallani mostanában, de ez volt az első közös pancsolás, ezért először és utoljára egy ilyen fotó.


 Kerékszerelés


Az ötfogú


Hát igen...mégiscsak lányok:)


 Feneketlen tó (meg én, meg ők)


Ráborult a játszószőnyeg 


Baba-mama talin


Heverészik


Hopp, egy ajándék!



Ez csak egy kis ízelítő volt, remélem megoldom a kép kérdést, és igyekszem mindig csatolni párat:) 

Csináltam egy ask.fm oldalt, itt névtelenül, regisztráció nélkül lehet kérdezni, többször találkoztam már a bloggal a másoknál, vagy kérdeztek, véleményeztetek máshol, így gondoltam legyen egy ilyen, nem kér enni :)

Ez meg az instagram, ha még több fotó érdekel valakit.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése