2014. szeptember 4., csütörtök

Szeptember




Vegyes érzéseim vannak az ősszel kapcsolatban, egyrészt mindig szerettem, indult a suli (nekem nem volt bajom a suliba járással, sőt), nincs már olyan meleg sem, mondhatni kellemes az időjárás, most viszont kicsit aggódok a főiskola miatt, az előző félév a gyerekek mellett borzasztóan nehéz volt, és a mostani legalább ilyennek ígérkezik, de ha minden jól megy, még egy félév van ezen kívül, aztán gyakorlat, szakdolgozat és vége! Azért ez a szombati napokon még kevésbé vigasztal, és elég sokszor lelkiismeret furdalásom van, hogy nem vagyok lányokkal, általában azzal nyugtatom magam, legalább csapnak egy-egy apa-lánya napot:) Már most, holnap, indul is az egész, igazából botrányos az, hogy így elment az idő...

Az, hogy szeptember van, azt jelenti, hogy mindjárt október, amikor is EGY évesek lesznek, nem győzöm hajtogatni, hogy ezt én el sem hiszem :) Már több, mint egy éve, hogy kórházba mentem, eltelt EGY EGÉSZ ÉV! Milyen gyorsan. Igazuk van azoknak, akik azt hajtogatják, ki kell élvezni a pillanatokat velük, mert olyan gyorsan eltelik, hogy nem győzök majd magamhoz térni. 

Programokból nincs hiány, vasárnap 88. szülinapi buliba megyünk :) jövőhéten szombaton pedig esküvő lesz, annak a barátnőmnek, akinek írtam a lánybúcsújáról, és koszorúsasszony leszek, bár lehet ezt már írtam. Nekem nagy izgalmakat okozott ez, tanácstalan voltam  a ruha méretét illetően (internetről rendeltük), és kisebbet rendeltem, mint akkor kellett, amúgy is illene lefogynom. Megjött, és nem volt jó :) De nem adtam ám fel, edzés, diéta és íme, most már szépen rám is jön :) Ennek nagyon örültem, korántsem vagyok elégedett a mostani kinézetemmel, és mindig azon vagyok, visszanyerjem az alakomat, ez adott egy kis lökést, hogy megéri :) 
Minden szombaton suli, aztán októberben az első szülinapok, majd keresztelő, mert úgy döntöttem, mégis meg lesznek keresztelve a kicsik. A lehető legjobb keresztapát és keresztanyát kapják, nekem is nagyon szoros a kapcsolatom a keresztanyukámmal, mindig az volt a keresztszülőkkel, tudtam, hogy ha bármi van, rájuk számíthatok, egyszer anyuval összevesztem és elkezdtem csomagolni, hogy akkor én a keresztéknél lakok mától! Aztán persze nem, de hozzájuk rohantam volna, és remélem a lányoknak is legalább ilyen szoros lesz a kapcsolatuk velük. Keresztanyjuk az  unokahúgom és esküvői tanúm lesz, ő már kb. mióta megtudta, hogy babát várunk, így hívja magát, joggal, nem is választanék mást. Keresztapa egy barátunk lesz, sosem beszéltünk róla, aztán amikor megbeszéltük, lesz keresztelő, valahogy egyből ő pattant ki a fejünkből, nagyon szereti a lányokat, a feleségével együtt, aki így szintén keresztanyuka lesz. 

Így telik az idő nálunk, de gondolom más is észrevette, hogy repülnek a napok...!

Fotókat szoktam feltölteni IDE a FB oldalra, ITT lehet kérdezni, azért jó, mert névtelen, bár nem sok kérdés volt eddig, de jó kis lehetőség, szerintem, és IDE pedig napi szinten rakok képeket, most pár napig nem működött a telefonomon, de megjavítottam. 

Nemsokára jövök a SAKK végeredményekkel, tudom, hogy nem volt végül is minden poszt fent itt is, de úgy gondoltam, vagyis úgy láttam, másokat innen kevésbé érdekel, a végét azért felteszem, nekem fontos a verseny, illetve nagyon ügyesek voltak a csajok! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése