2014. szeptember 2., kedd

Sorozatfüggőség I.

Helló, Szilvi vagyok és sorozatfüggő. Nagyjából 6-7 éve kezdődött ez nálam, és egyre rosszabb :D Nem sok olyan új sorozat van, amiről én még nem hallottam, és abból is elég kevés, amibe nem néztem bele. Sokkal jobban szeretem őket, mint  asima filmeket, amik 1-2-3 óra múlva véget érnek, ugyanakkor sokkal jobban meg is visel egy-egy kedvencem utolsó epizódja - pl. a Gilmore Girls utolsó részén századjára is zokogtam. Nekem ez a kikapcsolódás, ezzel lazítok, sőt, ezzel is alszom (sajnos a szülés óta nagyon nehezen alszom el, és csak filmmel megy). Másik kedvenceim  a könyvek, de valahogy nehezebben ülök le mostanában olvasni, amellett nem sok mindent lehet csinálni, viszont egy jó kis lityilötyi sorozat mellett simán főzök, vagy takarítok is. Nyelvtanulásnak is jó, a nyelvtanárom szerint azért kitűnő a hallásom a nyelvvizsga teszteken, mert rengeteget néztem eredeti nyelvvel filmeket. 
Persze nem azért született ez a poszt, hogy erről meséljek, hanem gondoltam, ajánlok párat azoknak, akik mindig újat keresnek és én is várom  a kedvenceket kommentben. 

Gilmore Girls - Szívek Szállodája - ami ismét bebizonyította nekem, mennyire bénák ezek a magyar címek. Anya ás lánya a középpontban, de egyikük sem mindennapi személyiség. Nagyon jó poénok vannak benne, szerelem, barátság, kedves kis sorozat, nekem szabad kihagyni. Ja, és Lorelai miatt lett a lányunk Laura :) 


Dexter. Teljesen más kategória, de ha a TOP3 kedvencemet kellene említeni, valószínű az első lenne. Egy sorozatgyilkosról szól, aki bűnözőket gyilkol, és persze mindenféle dologba belekeveredik, nagyon izgalmas, főleg az utolsó két évad. Nem félelmetes egyáltalán, a főhős nagyon ügyel a tisztaságra:)


Homeland. Ezt még nem folytattam, talán az első két évadot láttam, pedig nagyon jó, fordulatos sztori, "Júliával" :) (Claire Danes) Ő egy ügynököt játszik, aki kissé labilis, és egy azt hiszem Afganisztából hazatért katona áll a középpontban, akit már hallottnak hittek, de többet nem is írok róla, aki szereti a váratlan fordulatokat, annak tetszeni fog. 


Trónok Harca, hát nyilván nem maradhatott ki, egy könyv sorozat alapján készült, nahát ha valahol, ebben aztán vannak nagy-nagy meglepetések. Az a fajta sorozat, ami elég ritka, hogy tényleg mindenki, bárhol, bármikor meghalhat benne, mindegy, főszereplő volt-e vagy sem. Egy fantázia világban játszódik, még jóval az elektronika, technika megjelenése előtt, a világ egy-egy területén élő, magukat királynak gondoló emberek küzdenek a trónért. Sok benne a meztelenkedés, a naturális jelenetek, és a szex :)


Sherlock. Magamtól eszembe se jutott volna belenézni, aztán valahol olvastam egy kommentet, hogy mekkora sorozat, na több se kellett. Ez a Benedict Cumberbatch-féle, mert hát van egy jó pár. Elég érdekes feldolgozás, ugyanis a mai korban játszódik, és Sherlockot amúgy nem ismeri senki, egy zseni, aki mellé odakeveredik Watson is, és mindenféle bűntényeket derítenek fel. 
Sherlock meg még mellé elég jól sikerült öhömöhöm. 


2 Broke Girls. A magyar címét le se írom, annyira rossz. Két lányról szól (meglepő:)), az egyikük egy éppen most vagyonát vesztett csaj, aki kénytelen egy lepukkant étteremben munkát vállalni, itt találkozik a másik főhőssel, és mindenféle helyzetekbe keverednek, barátok lesznek. Jó kis poénok vannak benne, laza kis kikapcsolódás, de mégis jobb minőségben. 


Ez volt a sorozat sorozat első része, remélem kaptatok ihletet :)))

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem ezt a közös addikciót megtárgyaltuk már egyszer, a 2 Broke Girls újdonság nekem a listádról, felveszem a néznivalók közé. :)

    VálaszTörlés
  2. A Homeland nálunk is alap, ezen kívül: Felicity, Good Wife, Revenge, Dallas
    Ezek közül talán a Felicity kevésbé ismert, ezért erről néhány szó: régebbi, 98-02-ig készült 4 évados egyetemista sztori a címszereplő lány és két srác kapcsolatáról, a szerelem, a barátság és a felnőtté válás nagyon intelligens bemutatása, szimpatikus karaktereken keresztül.

    VálaszTörlés