2014. szeptember 23., kedd

Fotózás

A lányok közeledő első szülinapja alkalmából úgy gondoltam, ideje lenne egy műtermes fotózásnak, hát nagyon jó ötlet volt tőlem :) 
Korábban is gondoltunk rá, de szerintem akkor érdemes először, amikor már minimum biztosan ülnek a gyerekek. 
Szerintem írtam már, hogy a leendő keresztapuka fotós, és egyébként is sokszor fotózott már minket, úgyhogy nem volt kérdés, kihez fordulunk, aki hasonlót tervez, mindenképpen ajánlani tudom csak. 

Mutatok is pár képet, a már készek közül, illetve majd a szülinapjukat is dokumentáljuk, így lesz egy komplett 1 évesek csomagunk, azt hiszem most nem kell majd sokat gondolkoznom a Karácsonyi családi ajándékokon :)
(ha az összes fotó meglesz, a facebook oldalra fel fogok tenni még)







Ide meg a mindennapi dolgainkról szoktam fotót feltenni, itt pedig kérdezni lehet. 

3 megjegyzés:

  1. Istenem de édesek a csajok!!! És mennyit nőnek hétről hétre! Én újszülött fotózáson gondolkoztam annak idején, pocakosan is jó lett volna, de végül az esküvői képek megőrizték azt az állapotot is :)
    És Te is nagyon nagyon jól nézel ki4 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük a bókokat :)) hát ne is mond, h i h e t e t l e n, hogy 1 évesek mindjárt!!!! pocakos nekem se volt, csak telefonos, meg szintén az esküvői / jegyes, újszülött sem, bár teljesen kiakadtam, hogy nekünk 2013 októberben nem volt a kórházban, egy barátnőm pár hete szült, akkor meg már ugyanott (pénzért, de akkor is) a kórházon belül csinálnak újszülött képeket, profi fotóssal! szóval az első profi fotózásuk 2 hónaposan volt :)

      Törlés
  2. Eszméletlen jók a képek, először is a „csajok” miatt, másrészt pedig sokkal élettelibbek a képek, mint a sok művi, amiket mostanában látni lehet. Nagyon tetszik mind, helyes kis család vagytok :-)

    VálaszTörlés