2014. szeptember 15., hétfő

GIFT SWAP

Nem, nem, jó helyen jártok, ha megijedtetek volna a címtől esetleg. Azt hiszem, ma sok blogon lesz ilyen bejegyzés :)

Szóval, ez egy olyan kezdeményezés volt, amit most Rami indított útjára, a lényege, hogy bloggerek, vagy nem bloggerek ajándékot küldenek a számukra véletlenszerűen kisorsolt szintén bloggernek / nem bloggernek. Szóval mindenki jelentkezhetett, bár talán kicsit jobban sikerül akkor, ha van valami oldal, ahol az ember kutakodhat az után, akit meg szeretne ajándékozni :)

Azt hiszem, volt rá valamilyen anyagi keret, én 3000-3500 köré lőttem be az én részemet, vagyis ez úgy volt, hogy összeszedtem, amit gondoltam, kicsit több lett, de nem tudtam mit elvenni :) Az én egyik partnerem Panni volt, biztos sokan ismeritek a blogját, én eddig inkább instagramon követtem őt, mondjuk eleve kevesebb blogot olvasok mostanában, sajnos, de ott naprakész voltam belőle, amikor megláttam, hogy őt sorsolták hozzám, nagyon nagyon örültem, mert én is hatalmas mopsz rajongó illetve szintén fekete mopsz tulajdonos vagyok. 

Annyi eszem nem volt, hogy lefotózzam, mit vettem, de ő ezt biztosan megtette, így az ő posztjában meg tudjátok nézni :) 

Akitől én kaptam ajándékot, Dorca volt, szintén megtalálható az internet világában, én találtam nála egy-két elég jó receptet is ;)

Én az ajándékom kicsomagolását videóra rögzítettem, úgyhogy itt is van, előttem még annyit, hogy Dorca írt nekem egy levelet is mellé, amit nem vettem észre, csak később, a lényege az volt, hogy a videóban található tárgyakhoz mellékelt egy aranyos használati utasítást...



(szóljatok, h valamiért nem indul a videó)


...aminek az volt a lényege, hogy egy esti, habfürdős, kádas kikapcsolódáshoz válogatott nekem össze alkatrészeket. És teljesen beletrafált, mint a videóban is elmondom százszor kb., de tényleg, úgyhogy még egyszer köszönöm, Dorca! Ami még fontos infó, hogy a szappanokat ő maga készítette, teszteltem már a fahéjasat kétszer is, szupppper :)))

Nekem nagyon tetszett ez az egész, eleve szeretek meglepetést kapni és ajándékozni is minimum ugyanennyire, szóval máskor is részt fogok venni, ha lesz ilyen!

(az ajándékok, ha valaki nem videózna: gyertyák, fürdősó, arcmaszk, teák, két saját készítésű szappan, gumicukor és egy könyv)

8 megjegyzés:

  1. Ú az a gumicukor nagyon fincsi :D nagyon jó dolgokat kaptál:)

    VálaszTörlés
  2. A gyertyák nekem is megvannak, imádom! :)
    Remek dolgokat kaptál Te is!

    VálaszTörlés
  3. olyan jóó ezt olvasni, nagyon örülök, hogy örülsz!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper dolgokat kaptál! :) A saját készítésű szappanokra kíváncsi leszek. :)

    VálaszTörlés