2014. szeptember 9., kedd

Bababeszéd és egyebek




Van egy kis időm (amúgy nem lenne, mert a lakás szalad, és a többi, de csináltam) és Laura pont az előbb produkálta élete legalább ötödik szavát, ami felismerhető. Annyira meglepődök ezeken, elővettünk egy mesekönyvet, és a harmadik nézegetés után már mondta a cicánál, hogy 'szissssz' vagy 'szissszi'. Első szavai a 'papapapa - babababba - mamamamama' voltak, éppen mikor melyik, a babákat már hetek óta mutogatja mindenhol, és mivel kutya imádó, a kutya szót is már tökélyre feljlesztette, ami így hangzik 'kuka' vagy 'kuuku' és akkor ma csapódott hozzá ez is. Érdekes, hogy Dóri annyira nem dumál, vagyis sokat többet hablatyol, mint a nővére, de tartalom nélkül :) Laura ma, miközben éppen összevesztek, és Dóri szedte ki a kezéből az egyik játékot, hangos 'nemnemnemnemnem'-ekkel adta a tudtára, ezt nem kellene elvenni. 
Az első kis szavakat mindig halkan kezdi, amíg biztos nem lesz benne, ez így jó, mert akkor pár nap múlva már kiabál - ez van a mamával is, ha valami sérelem éri, hangosan kántálja, hátha megjelenik a mama, vagy én, mert kezdem azt gyanítani, rám gondol ilyenkor. 

Írok kicsit a hétvégéről is, megint nagyon mozgalmas sikerült. Elkezdődött a suli - nekem, ez nem túl jó hír, de majd lesz valami...Így a szombat nagy részét a lányok az apukájukkal töltötték itthon. Délután, amikor végeztem, akartunk egy kicsit együtt plázázni, de Dóri kiverte a balhét, egyre kevésbé szeretnek rendkívül érdekes helyeken a kocsiban ücsörögni, de menni ugye még nem tudnak, szóval ez egy kicsit nehezebb korszak ezen a téren, na a vége az lett, hogy beszaladtam a H&M-be és jöttünk is haza. 
Vasárnap családi rendezvényre voltunk hivatalosak - dédi 88 éves lett, először ez sem indult jól, valószínűleg Dóri aludt volna még itthon kicsit, de időre mentünk, így amikor odaértünk, nagyon nyűgös volt, szerencsénkre hajlandó volt ott aludni egy kicsit - mindig viszünk magunkkal egy mobilágyat, és ott is volt egy, szóval Laurát is le tudtuk tenni, bár meg voltam róla győződve, ő BIZTOS nem fog tudni elaludni ott, hát annyira elaludt, hogy legközelebb majd' két óra múlva láttam :)) illetve hallottam. 
Hazafelé berizikóztunk egy kis sétát, majdnem 1 órát cirkáltunk a Bálna vagy CET vagy mi most a neve környékén, mindjárt erről rakok fel pár képet. 
Tegnap pedig, bár ez már nem hétvége, este lementünk játszóterezni. Viszonylag ritkán járunk, csak társaságban, mert kettővel egyedül azért nem olyan könnyű, talán most már bevállalnám, de így Petivel jobb volt, igaz 19.30 körül már olyan sötét volt, nem vagyunk hozzászokva. Visszafelé letévedtünk a mélygarázsba, ahol gyerekesek bandáztak, úgyhogy kicsit megálltunk beszélgetni. Olyan igazi ideális kis hétfő este kerekedett :) 
Ja, aztán elmentem kondizni, mostanában járok, ami azt takarja, hogy fürdetünk és kilenc - negyed tíz körül beesek, tolom majdnem tizenegyig, aztán hazaesek. Nekem sokkal jobb, ha akkor megyek, amikor már alszanak, nem agyalok rajta, hogy vajon aki velük van, bírja-e, de hát persze azért baromi fárasztó. Azt már le se írom, Laurának mennyire pocsék éjszakája volt...szerencsére tudtam aludni ma délelőtt egy picit, most meg jönnek a szüleim a.k.a a felmentősereg:))

Akkor a képek!
Megint FB-ra tettem fel, mert ide nem hajlandó feltölteni emberi idő alatt IDE KATTINTVA elérhetőek. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése