2014. április 3., csütörtök

Mindennapok

Szerintem minden első gyermekét/ikreit váró anyukának fel kell lélekben készülnie a szülés utáni életreJ Nem kell megijedni, nem annyira nehéz, mint amennyien a terhesség alatt riogattak vele;) Viszont azt tapasztalatom, a férfiak szerint mi csak itthon babázgatunk, úgyhogy nekik sem árt ezt elolvasni.

Nálunk már beállt a napirend, így én is visszatértem vagy belerázódtam a mindennapokba. Jelenleg ez úgy néz ki, hogy hajnalban párszor keltenek az ikrek, Laura szinte mindig eszik is egyet, a többi kelés inkább csak simi, cumi visszarakás. Ezt általában a férjem csinálja, már csak ezért is övé lehetne az év apukája díj. Volt már, hogy napokra el kellett utaznia, meg persze olyan is, hogy én keltem előbb, vagy felkelek én is, szóval itt indul a nap, bár szerencsére utána még hagynak aludni.

6 óra körül kelnek végleg, Dórika eszik, kicsit később Laura is, ezután én reggelizek.

7.30-8 körül visszaalszanak, én elpakolok, mosogatok, berakok egy mosást, ha kell, ruhákat hajtogatok, felmosok persze mondjuk ez nem mindennapos) lezuhanyzok. Már fel is keltekJ Játszunk, közben kétnaponta porszívózok, vagy legalább is a lakás egy részét.

10 óra körül jön megint az evés, ez már „rendes” étel, ezért kicsit hosszabb idő, de jó mókaJ Megint van egy szendergős rész, az ő részükről persze:P, ilyenkor főzök. Az első 5 hónapban anyukám és a család többi tagja látott el étellel minket, ritka szuper emberek, hogy ez alól így felmentettek, úgyhogy ebben nagy szerencsém volt. Mivel most már figyelek az étkezésekre, és jobban el is vannak egyedül a lányok (vagyis kettesbenJ), most már megint az én feladatom (nekik délelőtt főzök, ha éppen olyan nap van). Persze nem kell mindennap, mert igyekszem előre készülni.

11-12 körül megint ébrednek, játék és egy óra körül evés. Utána szoktam levinni őket sétálni, ami általában 2-3 óra, ha megáll a kocsi, hamar felkelnek, így ez azt jelenti, hogy csak megyek és megyek és megyek…általában vásárolok is pár apróságot itthonra, ami elfogyott.

15-16 körül hazaérünk, megint esznek, szintén valami finom babakaját, utána fürdésig már nem nagyon.

17 után kicsit már nehezen lehet velük bírni, ilyenkor nem sok házimunkára van lehetőség már, nem mintha meg tudnék mozdulniJJ Ilyenkor énekelek nekik, megint dalokat nézünk (angolul is).

19 körül fürdés, evés, ez egy 45 perc nagyjából, segítséggel, ritkán fürdetek egyedül, de akkor azért van egy óra is. Utána elpakolunk, netezünk, beszélgetünk Petivel (aki 18 körül ért haza valószínűleg), és igyekszem kilenc után kicsivel lezuhanyozni, lefeküdni.

A legtöbb napon van itt valaki, babázni, úgyhogy ha valami dolgom van, el tudok menni, bár ez mostanában ritka, de mondjuk az is jó, hogy be tudom fejezni a takarítást, mondjuk, mert a nagyi szórakoztatja őket.

Persze szoktam netezni is, most is azt csinálom:P általában ha alszanak, vagy együtt nézünk filmeket, sorozatokat, úgyhogy nem panaszkodok, mindenre van idő, de ez azt jelenti, egész nap nem állok meg tulajdonképpen. Azért is jutott eszembe pont, mert ma is rohangálok fel-alá, hogy rend legyen, éhen se haljunk és végig gondoltam, hogy egész nap csak megyekJJ Remélem senki nem érzi ezt egy negatív posztnak, mert nem annak szántam, szeretem, hogy itthon vagyok velük, és tudom, ez most erről szól, de jó tudni róla előre!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése