2014. április 1., kedd

Csini mami

Múltkor írtam arról, hogy mennyire nem szabadna magunkat elhagyni, akárhány gyerekünk is van, aztán most tettekre váltottam  a nagy szavakat, igaz, csak most kezdtem:)

Tegnap óta szuper egészséges kajákat eszem, amik összeállításában egy személyi edző/fitness modell, versenyző segített, mert bár sok minden tudást felszedtem az évek során, nincs több órám arra, hogy egy, valószínűleg nem is tökéletes - étrendet és edzéstervet kitaláljak. 

Nagyon, nagyon, nagyon vártam már, hogy visszatérjek a normális súlyomhoz vagyis egyelőre, hogy elinduljak az úton. Természetesen semmi koplalás nincs, akkora adagokat eszek, hogy tegnap háromszor is lemértem, biztos jól csináltam-e, és teljesen személyre szabott az egész, nem kell a csirkemellet öklendezve letuszkolnom a torkomon:) 

Jövőhéten lesz kész az edzéstervem, úgyhogy be kell iktatnom heti min. 1 konditermi látogatást, 2-3 itthoni tornát. Ez is úgy van kitalálva, hogy használjon, de nekem jó legyen. 

PÉNZ
Persze egészségesen élni mindig kicsit drágább, de érdemes rá esetleg gyűjteni, akár szült az ember, akár nem. Amiket veszek, főzök, abból a férjem is szívesen eszik, így nem kell egész nap  a konyhában állnom és "olcsóbb" is. A reggelim, tízóraim, uzsim és vacsorám kb. egy hétre elegendő, az ebédemhez kell még vásárolni halat, és így volt ez a bevásárlás 20.000 Ft. A legdrágább a hal, de ha valaki úgy kéri, több a csirke az étrendben. A személyi edző kb. 25.000 Ft, és akkor van még a kondibérlet, táplálék kiegészítők. Meg megint a kaja, ha elfogy:) Azért írtam számokat, ha valaki belevágna hasonlóba, ne tántorítsa el a pénz, mert az edző kihagyható, és mi mindig is ennyiért intéztük kb. a bevásárlásokat, csak nem ezt vettük, amit most:) És természetesen a gyerekeim sem szenvednek hiányt semmiben:D

IDŐ
Próbálok akkor kotyvasztani, amikor a lányok alszanak, így nem veszek el tőlük időt, de hát azért ezek nem olyan bonyolult kaják - szerencsére:D Illetve most ebédet több napra főztem. 
A mozgást pedig úgy szerveztem le anyuval, hogy addig ő sétál a lányokkal, ők meg olyankor mindig alszanak, így megint nem veszik észre, hogy eltűntem :P Egyébként elég sok programom van most, mármint ahhoz képest, hogy kicsi gyerekeim vannak, így elég jól elvannak másokkal, én se maradok sokáig, szóval ettől még nem fog senkit megutálni a gyereke;)

Kíváncsi vagyok, mi lesz a "vége", mit tudok elérni, sajnos a hasam elég csúnya, lóg, de állítólag nem olyan gáz, és elképzelhető, hogy nem kell plasztikáztatni, mert a szép lassú fogyással, mozgással feszesedni fog. Ennek örülnék a legjobban! 

Most 88,8 kiló vagyok pontosan, rengeteg magamhoz képest, soha nem voltam ennyi még, furcsa is. Jó, oké, szültem meg minden, de most már elég!:D

Egyébként ilyen finomakat eszek:



Drukkoljatok:) 
Ha minden jól megy, igyekszem mindig beszámolni:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése