2014. április 13., vasárnap

Glamour napok

Biztos sokan tudjátok, hogy volt egy másik blogom is, ahol a magam szórakoztatására sminkeltem, beauty dolgokról posztoltam, körmöt festettem, persze csak ilyen kis magamnak való szinten, de jól elszórakoztam vele. Ezt a dolgot nyilván nem fogom folytatni, az ikrek, férj, háztartás, főzés, edzés, suli-vizsgaidőszak, külön matek, családi programok mellé tééééényleg nem fér már bele, de azóta is van egy-két termék, ami bevált, kipróbáltam, és sokszor éreztem késztetést, hogy ezt másoknak is elmondjam, "azonnal vedd meg annyira jó!". Szóval ezért a jövőben lesznek nem ikres témák is, akár örültök, akár nem!:)

Úgy gondoltam, a most hétvégén bonyolított Glamour napok lenne az első ilyen. Rengeteg üzlet, rengeteg akció (rengeteg ember:S) 
Kinéztem H&M, Player's room, DM, Müller, C&A kuponokat, gondoltam itt az ideje végre magamnak venni valamit. Szombatonként suliba járok, ezért suli után hazajöttem, majd leültem a kuponokat böngészni, hogy akkor mit is vegyek, hova is menjek. Már ekkor nem sok kedvem volt a gyerekektől elszakadni, de mivel egy bevásárlás amúgy is esedékes volt, úgyis elmentem volna. El is indultam a legközelebbi plázába, de közben fejben végigzongoráztam az egészet, tömeg, sok idő, sok pénz magamra, sok idő, sok pénz, sok idő...megfordultam, elmentem az Auchanba, villámgyorsan bevásároltam, és hazarohantam a gyerekekhez. 

Azt hiszem, én még nem készültem fel arra, hogy magamra költsek :D Persze nekik vettem egy könyvet és 3 ruhát :)

Szóval EZ volt az én Glamour napom :):) 

A poszt eleje ettől még érvényes, aztán jövőre lehet tényleg aktív vásároló leszek én is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése