2014. május 22., csütörtök

Szünet?

Igazából nem terveztem szüneteltetni az amúgy se rendszeres kis blogomat, de azért a maréknyi kis olvasóimnak magyarázattal tartozom, minden a lehető legnagyobb rendben van, viszont beköszöntött a vizsgaidőszak....igen, jól látjátok, annyira unatkoztam, hogy tanulok :D 
Egyébként még a terhesség alatt megbeszéltük, csak egy félévet halasztok, így  a 2013/2014 tavaszi félévet már aktív hallgatóként kezdtem meg megint. Iszonyú fárasztó, ráadásul egy fontos vizsgám nem sikerült most, a másik nagyon fontos holnap lesz, így kb. gyomorfekélyem van már :D Nem tudom, a külker Statisztika és Gazd.matek2 kinek mond valamit....

Szóóóóval tanulok ezerrel, amúgy néha pakolok fel pár képet az instagram nevű csodára, ha nagyon unatkoztok, mrijaa néven megtaláltok, és azt is, mivel leptük meg magunkat a férjünkkel (az ikreken kívül:D) :):):) Rájöttem, itt a legkönnyebben elérhetőek a fotók a csajokról, én meg mindig szenvedek az ide feltöltésükkel. 

Valószínűleg a vizsgák végére nem fogok kiférni a lakásból, csak ha kibontják a falat (ami fura lesz, mert tetőtéren lakunk, de legalább nem lesz ilyen meleg mínusz egy fallal), mert a gyerekek, háztartás, család, vizsgák, főzés+edzés nem fértek meg egymás mellett, úgyhogy legalább addig szünetel ez utóbbi, amíg ez a két idegtépő fantasztikum nincs meg. Ezt csak azoknak írom, akik esetleg olvasnak és biztos azt hiszik, malackává híztam (és ebben reménykednek is): igen, így van! No de sebaj, innen szép győzni!:D 

Mindenkinek szerencsés vizsgákat, akiknek volt eszük, és nem vágták ilyesmibe a fejszét, azoknak jó strandolást :) Ha elmúlt az infarktusom, jövök! :) 



1 megjegyzés:

  1. Kitartás Szilvi! Előre is le a kalappal! Ha sikerül, ha nem, teljesen mindegy, ez akkor is nagyon durva. Szorítunk, nagyon. :)

    VálaszTörlés