2014. október 17., péntek

Szülinapi képek

Egy hete megtartottuk családi és baráti körben a lányok születésnapját, tegnap kaptam kézhez a fotókat, úgyhogy hoztam egy párat ide a blogra is :)

Dórinak nem volt délután túl jó kedve, szerintem fog problémái voltak, így mosoly itt még nem volt :)


Viszont valaki pótolta a vigyort helyette is :)


Érkeznek a vendégek.


Mini oroszlán támadásban:


Egyik ajándék két doboz duplo volt, hát látszik, ki örült neki a legjobban :)


Na jó, én is szeretek legózni :)


Életem legelső tortája, nem lett tökéletes, viszont még a torta utálók szerint is finom volt és elmondhatom, hogy a lányaim első születésnapjára én sütöttem a tortát, azért büszke voltam magamra nagyon :D


Ők cupcake-et kaptak, hátha megfogdosnák, de inkább csak eszegettek belőle.



Járássegítő, imádják.


Egyik mama és dédi:


Dórika jobb kedvűen sétálgat:


Kaptak kis asztalt és székeket is, állati cukik, ahogy ott ülnek :)


Ez meg egy grátisz fotó a hatalmas szemű Dóriról.


Ajándékok tekintetében próbáltam elérni, hogy ne szálljon el senki, és tippeket is adtam, mi az, amire szükség van, vagy hasznosnak tartjuk és még nincs. Duplot nagyon szerettünk volna, pedig azt meg sem beszéltük, kaptak még 1-2 ruhát, egy xilofont, egy "baba kongát", formabedobót. Megbeszéltük, hogy ajándékok terén megpróbáljuk tartani a kevesebb több elvet, jelen esetben úgy, hogy inkább egy-egy ajándékot kapjanak, de az hasznos legyen, vagy készségfejlesztő. Nem szeretném, ha kialakulna az a szokás, hogy elhalmozzuk őket, nyilván most még nem érzik, de a családot rá kell szoktatni :)

Egyébként minden szuperül sikerült és igazán emlékezetes lesz az első születésnapjuk, a torta miatt alig aludtam akkor éjszaka, hát ezt biztos sosem felejtem el :D 

2 megjegyzés:

  1. Óóó, azok a szemek :)
    - Utólag is Isten éltesse a leányzókat :)
    - A tortára joggal lehetsz büszke, én sikítanék az örömtől,ha ilyet kapnék a szülinapomra.
    - Lassanként rájövök,hogy a gyerekjátékokat tulajdonképpen a szülőknek találták ki :D Zalánnak még elég "alap" játékai vannak, de a nyomkodható-hangot kiadó-fényeffektes műanyag kisvonattól behalok én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem tudom, mi van a bloggerrel, hetek óta ez megy, írok egy hsz.-t, elküldöm és utána látom, ,hogy sehol, mint is :( pedig akkor válaszoltam :(

      Törlés